استراتژی های مدیریت زمان و بهره وری بیشتر :
نوشته شده توسط : تانیا

بسیاری از سازمان‌ها از این سطح انرژی کار می‌کنند، زیرا احساس می‌کنند نتیجه می‌گیرند. اما در واقعیت، آن‌ها افرادی مثل شما را از دست می‌دهند، و از اینکه با آنها مثل گند رفتار می‌شود به تنگ آمده‌اند. زمانی که کار شبیه یک سناریوی من-برنده-تو-باخت است، زندگی شما انرژی درگیری دائمی، هم درونی و هم بیرونی را می گیرد. شبیه یک فیلم انتقام جویان از نبردهای بی پایان است.

وقتی فکر اصلی ما تعارض است، احساس اصلی ما خشم است، که منجر به سرپیچی از آنچه به ما گفته می شود باید انجام دهیم. کینه از شکاف ها شروع به نفوذ می کند.

ما سوال می کنیم که چرا شغل را به دست گرفتیم و خودمان را به خاطر اینکه فکر می کردیم این شغل متفاوت است مورد ضرب و شتم قرار دادیم.

ما نسبت به شرایط فعلی خود احساس نفرت می کنیم، آرزو می کنیم که مسائل کمتر پیچیده باشند.بهبود الگوهای غذایی

چرا نمی تواند آنطور که من فکر می کردم باشد؟

ما از طریق مقصر دانستن شرکت، یک مدیر مزخرف، یا اینکه نقش آن چیزی که ما فکر می‌کردیم نیست، پیش می‌رویم.

اما واقعاً در این لحظه از خودمان ناراحتیم.

مشکل سرزنش بازی احساس مالکیت ما در موقعیتی است که از پنجره به بیرون پرت می شود. ما احساس می کنیم که انتخاب نداریم. اینجاست که آن احساسات استرس و ناامیدی مانند مه صبحگاهی به وجود می آید. قبل از اینکه متوجه شویم، تمرکز چرایی خود را از دست داده ایم. ما احساس می‌کنیم که از نظر عاطفی به دام افتاده‌ایم و بیشتر در لغزش ناامیدی به سمت پایین حرکت می‌کنیم.

باور کنید یا نه، این احساسات در خدمت یک هدف هستند.نکات ساده بهداشتی

یعنی اهمیت میدی این بدان معنی است که شما در عمق وجود خود دعوا دارید. شما تمایل دارید که سناریوهای برد- باخت را پشت سر بگذارید. به عنوان یک مربی، من به شما کمک می کنم تا این احساسات را به گونه ای شناسایی کنید و به آنها پاسخ دهید. این فرآیند به شما کمک می کند تا مسئولیت آنچه را که احساس می کنید و فکر می کنید بپذیرید. این مرحله رهایی بخش است زیرا به شما کمک می کند تا تعارضات ناشی از فرضیات و تفسیرهایی را که در روایت شما وجود دارد را حذف کنید. رشد از چالش ناشی می شود.





:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 مهر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: